Not to be alone

emo0o0 luv & lonleyness & every thing that grows ur heart

I'm burried in dead lock

 

بهم نگو گریه نکن

بهم نگو که دلیل داری چرا ؟
تو نمیدونی که چه احساسی دارم

یا چقدر ضربه خوردم

نقطه های خیس از اشکام روی یقه ی پیراهنم

فکر میکنی باید به زندگی ادامه بدم

فراموشش کنم و قوی باشم

اما از عمق درون ناراحتم ، و نمیخوام تنها باشم

ازت انتظار ندارم تا چراش رو بفهمی

من واسه یه دلیل نا معلوم شکسته شدم و شروع به گریه میکنم

زندگی من واسه همیشه عوض شده

تو میدونی

و به همین دلیل که من مث قبلم رفتار نمیکنم

پس لطفا سعی نکن جوری رفتار کنی که انگار چیزی نشده

چون زندگی منو تا ابد عوض کرده

من دیگه مث قبل نخواهم بود

نه امروز ، نه فردا ، نه هیچوقت دیگه

بهترین کاری که میتونی برام بکنی اینه که فقط باشی

درست مث همیشه ، دوست من

قلب شکسته ی من  بد جور آزار میبینه

و هرگز درست نمیشه !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت15:36توسط nazi giGz | |